Het is je gelukt!

Het is je gelukt Maureen en ook maar 1 examen nodig gehad! Dankzij de tussentijdsetoets enorm veel zenuwen weggenomen en goed voorbereid het examen in gegaan (gemiste kans CBR). Soms is de weg naar jouw rijbewijs wel lang maar als je een andere route neemt kom je er ook gewoon! Dat heb jij wel bewezen en het is je gegund! Geniet ervan en laat die zwager van jou maar mooi autootje uitzoeken voor jou.

Moi!

De perfecte balans op het perfecte moment en gewoon een perfecte rit Sieko! Gefeliciteerd met jouw rijbewijs en mooi in de 1e keer! Je sluit het jaar goed af. 💪🏻

De Sint zat eens te denken; wat moet ik Marnik eens schenken

De Sint zat eens te denken
Wat moet ik Marnik eens schenken
Een #rijbewijs leek hem wel wat
Want al die rekeningen was z’n moeder wel zat
Zoiets moet je alleen wel zelf doen
Dus reed je mooi rustig door het noorderplantsoen
Iets vaker je momenten pakken
Anders ga je weer zakken
De examinator was tevreden en blij
Jullie waren er snel weer dus hij was vroeg vrij
Gefeliciteerd met jouw #rijbewijs
En misschien heeft jouw broer wel een auto voor de juiste prijs
Die van jouw moeder kan je nu helaas niet lenen
Ach, en anders op de fiets want dat is goed voor je benen
Veel plezier en doe rustig aan
Dan gaat het mooi en zal het goed gaan

#rijbewijsgehaald #groningen #baflo

De 100% hattrick in de Polo is compleet!

Je wou toch liever nog even #examen in de Polo voor je eigen gevoel. Met succes! De 100% hattrick in de Polo is compleet! Ook jij had maar 1 examen nodig Tessa. #gefeliciteerd met jouw #rijbewijs Mooi de ruimte nemen bij het invoegen en dan komt het helemaal goed! #rijbewijsgehaald #groningen #kloosterburen

Noa’s Grote Dag.

Noa’s Grote Dag

Vandaag was het zover: Noa heeft haar #rijbewijs gehaald! Een prestatie om trots op te zijn, en wat een reis is het geweest. Ze begon haar rijlessen vol enthousiasme bij rijschool Mooibroek, waar ze veel plezier had met haar instructeur @rik_mooibroek . Maar schakelen… tja, dat bleek toch niet echt haar ding te zijn. Na wat wikken en wegen besloot ze over te stappen op lessen in een #automaat . Een keuze die haar duidelijk goed heeft gedaan.

Met veel doorzettingsvermogen heeft Noa geoefend, niet alleen tijdens de lessen maar ook in papa’s elektrische auto. Zelfs de bijzondere verrichtingen – vaak een uitdaging – gingen haar verrassend goed af. En dat is geen toeval, want als er iemand hard heeft gewerkt om dit doel te bereiken, is het Noa wel.

Nu is het tijd om te genieten van haar rijbewijs en de vrijheid die daarbij hoort. Veel plezier met jouw elektrische auto, Noa, en maak er mooie én veilige kilometers van! Je hebt het dubbel en dwars verdiend. #rijbewijsgehaald #groningen #zuidhorn #grijpskerk

Het is niet anders.

Gisteren, toen ik je appte dat de Audi weer stuk was en we de Polo van Bram mochten lenen, reageerde jij heel nuchter: “Het is niet anders.” Al geven ze jou een paard en wagen, dan red jij je er nog wel mee 😉. Met die instelling kom je inderdaad ver – en dat is nu maar weer eens bewezen! De examinator hoefde er weinig woorden aan vuil te maken, want jij begrijpt het gewoon. Daniël, gefeliciteerd met het behalen van je #rijbewijs ! Mooi dat je maar één keer nodig had. #rijbewijsgehaald #geslaagd #groningen #baflo En bedankt voor de #merci #drogeworst 😁

Wat een prestatie, en wat zou je moeder trots op je zijn geweest.

Op je 17e had je je allereerste #rijles , vol enthousiasme en spanning. Maar door allerlei onverwachte omstandigheden, zoals COVID, theorielessen en persoonlijke zaken, liep het anders dan gepland. En nu, zes jaar later, was het moment eindelijk daar.

Vandaag liet je een uitstekende rit zien, met zelfvertrouwen en controle. Toen de examinator je feliciteerde met je slagen, kon je het haast niet geloven — het kwam als een verrassing! En dat terwijl je pas één keer in de Polo van Bram had gereden.

Wat een prestatie, en wat zou je moeder trots op je zijn geweest! 🍀 In één keer geslaagd!

#rijbewijs #geslaagd #rijbewijsgehaald #groningen