Je kreeg zoveel complimenten van de examinatrice dat je er stil van werd.

Je kreeg zoveel complimenten van de examinatrice dat je er stil van werd 😉 #gefeliciteerd met jouw #rijbewijs Richard! Uiteindelijk de afslag genomen om #automaat te gaan doen en dat pakte veel beter uit voor jou. Nu maar 1 #examen nodig gehad. Nog 1x terug komen voor de E en dan ist klaar. Ja, dat wel ja! #geslaagd #rijbewijsgehaald

Na deze week wil ik je niet weer zien..

Afgelopen dinsdag toen we in onze t-shirts bij 20 graden de controlepunten van de auto doornamen, grapte ik nog dat ik je na deze week liever niet meer zou zien 😉. Nou, jij hebt die belofte meer dan waargemaakt! Op deze herfstige ochtend heb jij echt laten zien wat je in huis hebt. Van harte #gefeliciteerd met jouw #rijbewijs , Sianna! Die scooter kan voorlopig lekker in de schuur blijven, tot het voorjaar weer begint 🤪. #geslaagd #rijbewijsgehaald #groningen #uithuizermeeden

Het was een dag om nooit te vergeten

Pascal stond vanmorgen al erg vroeg naast zijn bed, zijn hart bonsde in zijn borst. Toch nog even een appje naar z’n instructeur of die 10 min later kon komen want was nog niet helemaal klaar. Vandaag was de dag. De dag dat hij zijn rijbewijs zou halen, of in ieder geval dat hoopte hij. De vorige keren was de spanning hem net iets te veel geworden, en die vervelende zenuwen hadden hem elke keer weer in de weg gezeten. Maar vandaag voelde het anders. Hij had getraind, gefocust, en vandaag was het tijd om te laten zien dat hij de baas was op de weg.

Toen hij bij het CBR aankwam, voelde hij de gebruikelijke spanning opkomen, maar dit keer wist hij het onder controle te houden. De examinator keek streng, maar vriendelijk, en Pascal nam plaats achter het stuur. De auto startte met een zachte brul, en hij wist: dit wordt mijn rit.

Elke bocht nam hij vloeiend, elke stop was precies zoals het hoorde. Zelfs de vervelende parallelparkeeropdracht, waar hij eerder zo’n moeite mee had, ging moeiteloos. Toen de examinator hem terugbracht naar het parkeerterrein en zei: “Gefeliciteerd, je bent geslaagd,” kon Pascal zijn oren niet geloven. Hij had het gedaan! Eindelijk, zijn rijbewijs!

Later die dag kreeg hij een berichtje van Thom, een van zijn voetbalteamgenoten. “Bro, als je durft mag je een ritje maken in mijn Porsche. Je hebt het verdiend!” Thom was altijd trots geweest op zijn black Porsche, en Pascal had er al vaak jaloers naar gekeken. Nu was het moment daar.

Met kloppend hart stapte hij in de glanzende sportwagen. De lederen stoelen, het dashboard, en de geur van snelheid vulden zijn zintuigen. Hij voelde zich onoverwinnelijk. Toen hij de motor startte, klonk het gebrul van het beest onder de motorkap, en met een grijns op zijn gezicht gaf hij gas. De weg strekte zich uit voor hem, en dit keer voelde hij zich echt de baas.

De zon zakte langzaam aan de horizon terwijl Pascal soepel over de wegen gleed, het geluid van de Porsche zong door de lucht. Hij was vrij, hij was geslaagd, en hij had eindelijk de controle over de weg. Het was een dag om nooit te vergeten.

Zo, dat was het laatste examen in Winschoten.

Zo, dat was het laatste examen in Winschoten en gelukkig maar 1x nodig Daan! Gefeliciteerd met jouw rijbewijs Je redt je prima in het verkeer maar blijf wel scherp en veel oefenen.

Jouw vader kan nog mooi een rondje met jou kan maken!

Zo, je stond binnen 5 minuten al achter met 3-0 (of dat nou komt door de grappen van jouw instructeur of die auto van rechts laten we in het midden) maar jezelf goed herpakt! Gefeliciteerd Jolin met jouw rijbewijs en mooi in 1x zodat jouw vader nog mooi een rondje met jou kan maken 🙏🏻

Wij hopen dat je een fijne vlucht hebt gehad en wensen jou veel plezier op de bestemming.

Wat een vakantie is dit voor jou zeg! De rijles ervoor moet je nog stilstaan om gesprek met de makelaar te voeren en vandaag laat je zien dat je het stiekem toch wel kan hè. Je gaat als meisje de vakantie in en straks op het werk ben je een volwassen vrouw met een Rijbewijs en een koopwoning 🚗💨 🏠 Gewoon de juiste baan nemen waar je inzit zolang het maar geen fietspad is 😉. Gefeliciteerd Alice met het eindstation van deze reis. Wij hopen dat je een fijne vlucht hebt gehad en wensen jou veel plezier op de bestemming 😜 🛬 .

Van je familie moet je het maar hebben!

Van je familie moet je het maar hebben! 🤪 Gefeliciteerd met jouw rijbewijs Daniël! Blijf scherp en niet te makkelijk denken. Rijbewijs gehaald in het mooie Winschoten.

Op een druilige donderdagochtend in Winschoten schijnt toch de zon!

Op een druilige donderdagochtend in Winschoten schijnt toch de zon! Speciaal de roze kleren aangedaan voor de foto. 🫶🏻 Gefeliciteerd Bo met je welverdiende rijbewijs 🎈 Hard voor gewerkt en gestreden maar nu is het echt tijd om jouw eigen auto te pakken. En als het moment er ligt en je kan er wel 4x voorlangs dan mag je de 1e keer al wel gaan hè 😜

Fair point!

Fair point! Het was vanmorgen verschrikkelijk vroeg en gister nog ontzettend spannend of je überhaupt wel beter zou zijn maar je hebt de klus geklaard! 💪🏻 Jouw rijbewijs is binnen. Gefeliciteerd Maaike! Venlo uit altijd lastig maar aan de chauffeur zal het niet liggen 🟢⚪️ .