Blijf scherp zodat je niet achteruit de bosjes in rijdt hè!

Blijf scherp zodat je niet achteruit de bosjes in rijdt hè! 😜 En goed op blijven letten. Verder heb je de herkansing goed gepakt en daarom geslaagd voor jouw rijbewijs gefeliciteerd Thomas! 1e examen in Winschoten is een feit.

Op jouw pasfoto een verzopen kop en op deze foto een verwaaide kop.

Op jouw pasfoto een verzopen kop en op deze foto een verwaaide kop 🤪 maar gelukkig mag je opnieuw voor een foto gaan. Gemiddeld een 5,5 is gewoon voldoende voor jouw rijbewijs Jildert! Mooi in 1x gedaan. Na 10x stoppen voor een voetganger bij de VOP mag diegene met de fiets in de hand ook gewoon voor hè 😉 Gefeliciteerd en verder mooi gedaan.

Perfect hoeft niet maar dat was het wel bijna.

Perfect hoeft niet maar dat was het wel bijna. Stiekem ook niet anders verwacht dan in 1x geslaagd Leon! Gefeliciteerd met jouw rijbewijs Ondanks de 101010 op jouw zelfreflectie was de examinator het wel met jou eens.

Je had geluk dat er zoveel 30 borden stonden.

Je had geluk dat er zoveel 30 borden stonden maar af en toe mag het tempo wel iets hoger 😉 maar ja, das ook examen doen hè. Straks ben je vast niet zo langzaam meer 🤪 Gefeliciteerd Saskia met jouw rijbewijs in 1x!  🚗💨 Nu even testen of die Skoda dat knopje ook heeft 😜

Als je geluk hebt hoef je niet te fietsen met carnaval

Deze is binnen! Wat je doet doe je goed en soms iets meer durven maar dat komt wel goed. Gefeliciteerd Nienke met jouw rijbewijs. Als je geluk hebt hoef je niet te fietsen met carnaval 😜

Blij dat de lessen geholpen hebben.

De focus was er en bleef er en moet niet weggaan 💪🏻 Gefeliciteerd Joas met jouw rijbewijs. Net als jouw broer maar 1x nodig gehad. Blij dat de lessen geholpen hebben.