Lekker weertje uitgekozen om examen te doen.

Lekker weertje uitgekozen om examen te doen. Gelukkig hoef je maar 1x! Ach en 1x je knipperlicht vergeten en 1x verkeerd rijden is zo erg nog niet hè. Kun je mooi nog 1x een bijzondere verrichting uitvoeren 😜 Gefeliciteerd Chris met jouw rijbewijs.

Zo, deze kwam binnen!

Zo, deze kwam binnen! Je hebt er alles aan gedaan om je goed voor te bereiden. Goed geïnvesteerd voor het perfect doel; meer vrijheid voor jou Bert! Gefeliciteerd Debora met jouw rijbewijs en gewoon in 1x! De examinator zat zo relax naast je en je deed alles goed. “Je bent niet het type dat rubber op het asfalt legt” Zo gecontroleerd. Geniet ervan.

Goed is goed hè en perfect hoeft niet!

Goed is goed hè 😉 perfect hoeft niet! Je hebt nu echt alles in 1x gehaald, theorie, TTT en nu praktijk dus druk maken hoeft. Gefeliciteerd Tessa met jouw rijbewijs Laat de navigatiesysteem maar even achterwege 😜

Kilometers maken en op tijd even pauze nemen.

Goed laten zien dat je het kan, kilometers maken en op tijd even pauze nemen dan komt het helemaal goed! Gefeliciteerd Lydia met jouw rijbewijs in 1x! Goede keuze van Rik om jou het advies te geven om automaat te doen.

Speciaal gekomen voor de audi maar als eerste auto toch liever een Clio.

Speciaal gekomen voor de audi maar als eerste auto toch liever een Clio (die al tijdje klaar staat). Zelf vond je het redelijk gaan maar de examinator was het daar niet mee eens 😉 die vond het prima! Gefeliciteerd Niels met het halen van jouw rijbewijs mooi in 1x!

Met de bloemen van moeders.

Met de bloemen 💐 van moeders wordt deze foto nog beetje extra mooi 😜 net als jouw rit vanmorgen. Gefeliciteerd Dominic met jouw rijbewijs.